Jobb helgen är över för denna gång...

Nu e det klart!!!
Har jobba HELA helgen och är faktiskt ganska slut nu.
Det har varit en lugn helg (tack alla nyktra människor)
Jobbet är roligt och jobbarkompisarna är bra :)
Kommer nog att trivas bra på Beroende!!
Danne har jobbar på här hemma med gården och barnen.
Det tar lite tid med tre små barn och en stor gård att kratta ;-P
Han tycker även att måltiderna tar tid...dvs att först laga dem, äta, och diska undan.
Och jag kan inte annat än att hålla med om det.


När jag kom hem idag så tog jag tag i nedervåningen.
Har kört med "Snabeldraken", dammtorkat och skurat.
Känner mig NÖJD nu!! :))
Imorgon har jag ledigt.
Önskar att Danne ockå var ledig men han börjar ju om att jobba imorgon.


Känner ni igen er???




Kommentarer
Postat av: Anette

De e därför de e så himla praktiskt med förskola å skola, då slipper man i alla fall bry sig om lunchen...tills man börjar om att jobba :)

2011-04-25 @ 23:43:54
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: pysseliten

kul den 25 nästa månad :) LÖN

Inte roligt att jobba när alla gottar sig åt vädret men heller glada kunder än sura .

Ebba tycker det är super kul att baka och jag har ju inte ätit godis sen nyår men en cupckes då och då :)Ha en bra

2011-04-26 @ 08:51:28
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0