Härligt ute :)

Sjukdomarna fortsätter att florera i vårt hem :(
Olivia drattade dit på fredagkväll och låg i hög feber hela lördagen.
Albin har varit på gränsen till feber hela helgen men det har inte blivit ngt mer än så.
Ester är pgg och kry, tack och lov för det :)

Idag är Albin go och glad, Ester är också pigg men Olivia är inte på topp ännu.
Hon är nästan feberfri men är väldigt spak och ligger mest i soffan.
Hon är SÅ ledsen för att hon inte får cykla och vara ute och leka.

Igår passade Danne på att tvätta upp och byta däck på bilarna.
Jag och Ester var ute en sväng och jag tvättade bron med såpa (så nu luktar den gott i solen:)
Albin passsade på att cykla varv efter varv runt kvarteret och Olivia låg i soffan hela dagen.





Det är så kul för Ester älskar att vara ute :)

Igår kväll lämnade jag sjukstugan en stund för lite egentid.
Gick och åt på Allstars med några tjejkompisar.
Det var super kul och jag behövde det verkligen!!
Man borde göra sånt oftare ;-)
Gick dock hem tidigt, min förkylning är inte borta ännu så jag blev hemska trött och jag hade glömt min nässpray så tillslut var jag nästan helt tät.
Men som sagt det var det värt :D

Nä nu ska jag ut i det fina vädret!!

Ha en skön dag :)


Gårdagens sjukstuge bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0