Friday I´m in love.

Ledigdag, slappardag, mysdag :)
Fredag är en favvo dag!!
Fredagsmys med kidsen som är lite trötta efter en vecka med tidiga morgnar.

Morgonen har gått i rasande fart.
Har hunnit med dammsugning och skurning. Gjort våfflor till lunch och suttit ute i solen en stund medans Ester sover.
Så nu ser jag väl ut som en kräfta igen trots att jag var duktig och smörjde in mig ;-P



Ikväll får vi fin främmande av Emma med familj :)
Nice med middags sällskap!
Resten av helgen ska det fixas och donas ute på gården och Danne måste hinne med lite vedjobb i Klutmark också.
Vi har köpt hem en klätterställning med rutchkana från Bygghemma

Klätterställning Jungle Gym Club Komplett
(bild lånad från Bygghemma.se)

Så jag hoppas att vi kan börja sätta ihop den.
Barnen är eld och lågor  :)

Hoppas ni får en toppen helg!!
Ha det gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0