Jobb å lite fotboll :)

Jobbnatten gick toppen bra!!
Kan inte minnas att jag skrattat så mycket nån jobbnatt??

Har däremot inte sovit så bra idag.
Så det slutade med att jag hämtade barnen vid tre tiden, å bra var väl det när Olivia har fotbollsträning 16.50 och jag hade lovat att jag skulle hämta några andra tjejer också.
Mamma var här hemma med Albin och Ester så det underlättade massor :)
Tjejerna är hur duktiga som helt på träningen.
Visst några hjular och plockar gräs från planen men i det stora hela så går det bra!!
Jag skulle dock aldrig kunna vara tränare...jag blir för irriterad när dom små inte lyssnar ;-P
Och av nån anledning så ställer jag högre krav på Olivia än på dom andra.
Men hur som helst så är hon super duktig. Hon gjorde ju mål i helgen när dom hade match och idag på träningen gjorde hon två mål också :)
Så ja jag är STOLT!! :D

(bild från googlebilder)

Nu är det snart dags för nattjobb.
Natt nummer två.

Hoppas ni får sova gott mina vänner!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul att hon är så duktig:)

Hoppas du får en bra jobbnatt!



Kram

2011-05-26 @ 20:42:23
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: carola

är sjukt imponerad av alla som jobbar med barn, deras tålamod:)

Har satt mitt på prov när jag fööljde med barnen klass på utflykt..



kramisar

2011-05-26 @ 23:26:18
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0