En helt underbar middag :)

Vi åt en helt underbar middag idag!!


Grillad lax, kikärtsbiffar med pinjenötter,couscous fyllda paprikor med chevreost och en matig sallad och två st olika röror :)


Det var super trevligt och barnen skötte sig utmärkt vid bordet:)
Vi hade grillat korv till dom och så fick dom mackisar till det.

Lill kusinen sov under hela middagen men sen vaknade hon och var på ett strålande humör.



Tänk att mina barn också varit SÅ små för inte så länge sen....

Annars så har dagen flytit på bra.
Jag har städat och stökat på fm medans Danne gick ut med barnen.
Sen byggde barnen en båt på övervåningen och Piraten Albin kom för att röva bort mamman ;-P
Tur att jag kunde få honom på bättre tankar när jag ville fota honom så han glömde bort uppdraget... ;D


Underbara unge!!
Han kan verkligen driva en till vansinne ibland med sitt tjuriga humör men när han ler så smälter mamman :)

Nä nu laddar vi för en ny vecka där vi ska in i vardagslunken igen.
Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det såg grymt gott ut. Förutom nötterna då.. ;)

2012-04-15 @ 21:20:10
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0