God morgon!!

Har just stigit upp efter en jobbnatt.
Har sovit som en död ;-)
Vilket är ovanligt då jag oftast brukar vakna ofta när jag ska sova på dagen...
Har bara en natt så därför blir det inte så många timmar som jag sovit men men lite iaf :)

Här hos oss laddar vi för en helg med kalasande för Olivia.
Hon vill inte ha ngt traditionellt kalas utan bara två kompisar som ska åka på Leos lekland, leka och äta middag där.
Sen åka och köpa massor med godis och hyra fillm för att sen åka hem och ha pyjamasparty med övernattning:)
Det kommer att bli super nice!!
Albin kommer mest troligt att gå på bio med pappa så jag hopps på att vi kan få barnvakt till Ester.

Vi eller jag iaf laddar även för kommande husvagnssäsong!!!!!
LÄNGTAR massor :)
Tänk vilket lyx att kunna fara vart som helst att slippa tjafsa med stuga och sånt.
Det kommer att bli perfekt!
Nä nu ska jag fortsätta drömma om sommaren!!
Ha det bra:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0