Hej hallå:))

Satt och kollade igenom bloggen och fick en sån lust att göra ett försök till att kicka igång den igen :)
Sen om jag lyckas det återstår att se...



Här har  en ganska nytagen bild på kidsen.
De växer så att den knakar :)
Men jag bli ju inge äldre...haha

Att försöka summera allt som har hänt sen jag skrev sist är nog ganska lönlöst så vi kör vidare på livet där vi är NU :)

I vinter har vi börjat åka slalom och jag är helt såld!!
Det är så underbart att få göra ngt tillsammans som alla tycker är lika KUL!
Ester åker så klart inte hon är ju bara 2 år men nästa år hoppas jag att hon kan få göra ett försök.

Nu är det ju påsk i helgen och då blir det jobb för hela slanten men jag hoppas att vi kan fara och åka lite på lovet för då är vi lediga tillsammans :)



Olivia i Klutmarksbacken. Hon älskar att hoppa till mammans förtret ;-P



Å Albin vill göra allt som hans storasyster gör :)



Ester får ju inte åka men hon vill gärna och är inte helt nöjd med att "bara" få åka pulka/bob.

Nä nu ringer det i klockan vilket betyder att brödet ska bakas ut :)
Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0