Leos mm.

När jag åkte en snabis på stan så lämnade jag ju resten av familjen på Leos lekland.
Det är  lite dyrt kan jag tycka men barnen få verkligen springa av sig :)




Lunch :)


Lååååååånga rutschkanor ;-D


Nätade :)

Barnen rasade av sig och vi vuxna fick en trevlig pratstund och en kopp kaffe.
Dannes bror Macke och  hans familj åker tillbaka till Göteborg idag så det var som sista dejten för den här gången.
Det är SÅ tråkigt att de bor så långt bort :(


Barnen SKULLE balansera till de vuxnas förtret... :)

När vi lämnade Leos så åkte vi och hämtade ut min bil som varit på verkstaden. DYRT!!! :(
Sen åkte jag upp på Solbacken en sväng och handllade lite.


Vi hade lovat barnen lite biomys med popcorn så det blev perfekt när det kom hem lite trötta och slitna efter allt springande.


Påskgodis, popcorn och film.
Tom Ester satt still hela filmen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0