Maison Belle.

Alla som känner mig vet att jag är smått städtokig ;-P
Och städningen blir SÅ mycket roligare med lite roligare rengöringsproduker.


"Maison Belle produkterna är framställda av så naturliga ingredienser som möjligt och slutprodukterna är inte testade på djur. Förpackningarna är 100%-igt nedbrytbara.

Alla produkter innehåller äkta eteriska oljor och gör serien mycket väldoftande. Skonsamt mot natur, skonsamt mot dig och din familj.

I serien ingår tvättmedel, sköljmedel och rengöringsprodukter"


(texten kopierad från Magasinkrantz)


Badrumsrengöring och allrengöring.
Flaskorna är så fina så att man kan ha dom stående framme vilket underlättar städning också :)

I köket använder jag en ljuvligt doftande köksspray.




Skulle även vilja utöka mitt sortiment med glasrengöring och mjukmedel.
Jag tycker att produkterna är dryga oh räcker länge vilket är ett plus då dom inte är gratis ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0