Måndag hela veckan....

Igår blev det ett kort jobbpass :(
Åkte hem efter några timmar då jag hade fruktansvärt ont i magen och mådde crap!!
Hade först tänk jobba idag men jag sov super dåligt i natt och mådde inge vidare när jag steg upp.
Så det blev till att gå och lägga sig igen och trots att jag la mig super tidigt igår så sov jag till kl 10.
Släpade mig upp ur sängen och drack lite Proviva och sen kändes det bättre :)
Danne och barnen hade gått ut i det fina vädret så jag klädde mig och gick ut jag med.
Det var skönt med lite luft så vi bestämde oss för att äta lunch ute.







Danne roade barnen :)

Efter lunchen gick vi in och Ester la sig och sov i vagnen och mamman la sig och vilade på soffan en stund.

Nu sitter barnen på övervåningen och tittar på tvn, mamman får lite välbehövlig data tid och pappan i huset pluggar för en kommande tenta.



Till middag blir ska vi beställa pizza till barnens stora lycka!! :))

Ha en skön kväll!!



Kommentarer
Postat av: Anette

Vi har massa snö på gräsmattan vi också tyvärr, men i skogen och runt grillringen är de barmark :)

2012-04-10 @ 00:05:12
URL: http://monkeymama,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0