Ny vecka nya tag :))

Efter en SKÖN seger i hockeyn igår så lyckdes vi nästan försova oss i morse ;-P
Danne ska ha en tenta idag så han kunde iaf köra barnen till skolan till deras stora lycka.
Dom hatar att gå till skolan och det är inte långt....

Idag ska jag ha lite "mammalunch" :)
Emma och Åsa kommer hit.
Tänkte nog slänga ihop en sallad.

Som ni säkert förstår så är jag ledig idag.
Skönt att börja veckan med att vara ledig :)
Ester är hemma med mig när jag är ledig å det är ganska mysigt att bara få rå om henne!


Just nu myser hon i soffan medans mamman bloggar:)


Kan faktiskt inte fatta att hela lovet redan är förbi...
Vi har varit lediga länge tillsammans och nu börja allvaret igen.
Samtidigt så kan jag längta lite efter vardagslunket igen men samtidigt så är det SÅ skönt att få vara hemma tillsammans :)

Men snart så är det sommar och då ska vi vara lediga LÄNGE tillsammans :)
Vi började prata om att fara iväg med husvagnen så fort Danne blir ledig.
Han går på semester en vecka efter mig tror jag.
Jag har inget emot att åka iväg direkt!!
Vi hoppas kunna vara borta ett längre tag så vi verkligen får vara lediga och njuta :)
Är man hemma så finns det så mycket jobb som måste göras så man blir inte ledig på samma sätt som när man åker iväg.


NÄ nog med sommar planer :))

Ha en super solig dag!!
Kramar



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du/ni får en toppen mammalunch :-D KRAM

2012-04-16 @ 09:38:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Pillan

Visst är det härligt att ha en hel ny vecka framför sig, jag älskar den känslan! :) Ang ridningen så är det samma sak här i stan om man vill att dem ska få gå på nån av dem stora ridskolorna men här i byn finns en 4hgård där dom kombinerar djurskötsel och ridning vilket jag tycker passar dessa småttingar perfekt. Det finns oftast gott om platser och många olika dagar och tider att välja på. Verkligen toppen.



Önskar dig en fin start på den nya veckan!

Postat av: Jenni - mamma till Lukas

sv: Tack så mycket :) detsamma!

2012-04-16 @ 11:09:17
URL: http://jennidesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0