Dan före dan....

Hallå!! Sov till just före nio idag. SKÖNT! Önskar dock att jag kunde säga att jag känner mig pigg men icket! Jag har en sata huvudvärk och egentligen skulle jag ha åkt på Solbacken och köpt en klänning tills imorgon men jag orkar inte :-( jag har städat lite nu på fm och borde börja med lunchen men jag strandade i soffan. Jag antar att det är de sista dagarnas tokjobbande som satt sina spår.... Sen så även om jag inte tycker att jag stressar så har man nog nån inre stress. Alla dagar kan ju inte vara bra dagar...eller effektiva dagar ;-p Nä nu får jag sluta gnälla och tjura och ta ny tag!!!! Kanske tar mig i kragen och åker på Solbacken iaf:-D kram på er och ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0