Rice i mitt hjärta!!

Helt allvarligt så lider jag av nån slags Rice feber just nu!!
Eller jag har nog gjort det ett bra tag men det blir inte bättre av att jag extra jobbat på JTs i några dagar där dom säljer en massa fin fina Rice grejer:)

Har köpt på mig en massa grejer till husvagnen men det har även slinkit med ett par grejer som jag ska ha hemma i huset  ;-P
Jag kan helt enkelt inte motstå dessa vackra färstarka grejer!!

Det skriker KÖP MIG och jag skapar mig ett behov så köper jag grejerna.
Knasigt...??!!
VISST!
Men jag ÄLSKAR det!! :))
Har jobbat klart mina pass nu med sorg i hjärtat!
Det är helt underbart att få omge sig med så mycket underbara grejer så det känns faktiskt vemodigt att ha jobbat klart :(
Hoppas att jag får hoppa in nån mer gång och jobba lite!!






Bilder från google.

JTs har så klart en MASSA andra grejer än Rice som jag också skulle vilja ha!
Några lampor om jag har hemma kommer därifrån och jag skulle inte ha ngt emot att få byta ut några fler lampor ;-P
Danne skulle bli helt galen om jag kom hemdragandes med en massa nya lampor som han skulle måsta montera... ;-)

hoppas ni har haft en skön Lördag!!
Nu blir det snart en film för mig och maken.
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0