Det bästa sällskapet ❤

Ligger fortfarande i sängen. Har det bästa sällskapet hos mig❤ kidsen kollar på morgonbolli och mamman slösurfar, Olivia sjusovaren sover fortfarande. :-) Har en morgonrutin som jag oftast följer. Alltid när jag vaknar loggar jag in på Friskvårds bokningssida. Combat passen som jag vill köra blir fullbokade oftast inom två timmar från att de släpps. Passen släpps 4 dagar i förväg kl 06.00. Jag bokar så klart inte varje dag. Har ju min PTgrupp och vi får läxor så då blir det bara att åka dit och göra dessa. Idag går jag på helgjobb. Inte kul :-( men jag har varit ledig flera dagar med familjen. Ha en underbar Fredag ❤


Kommentarer
Postat av: juliaajoo

Jag måste bara få säga att du har en fantastiskt fin blogg! :)

Svar: Tack 😊
cupcake.blogg.se

2013-05-16 @ 09:23:20
URL: http://juliaajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0