Älskar lediga dagar ❤

Gjorde den vanlig röjningen direkt på morgonen, satt igång en tvättmaskin och tog bort sängkläderna från vår säng. Det är så skönt att ha gjort bort det!! Sen kom Åsa och Mli hit och drack kaffe och surrade lite. Snörde ihop en god sallad till lunch och drack lite mer kaffe :-) nu sitter jag och Ester och dricker hallon och banan smoothie i väntan på storbarnen som snart kommer hem från skolan. De skulle ha med sig kompisar så det lär ju bli fullt ös här hemma. Ikväll kommer för övrigt maken hem. Så jag möter honom i dörren och åker på gymmet på direkten. Tänkte köra igenom mitt styrkeprogram som jag fått. Ha en fortsatt skön onsdag!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0