Färdigjobbatfördenhärgången...

Känns otroligt skönt att ha gjort bort den här jobbhelgen!!! Vi har haft en lugn helg men ändå....att jobba när hela familjen skulle behöva vara lediga tillsammans är inte kul! Vi har just ätit en god lassagne, Ester har badat, Albin är i badet nu, Olivia pysslar på i sitt rum, Danne städar övervåningen och jag slappar i soffan :-) som det ska vara visst??!!;-p ska snart svida om till träningskläder. Ikväll är det combat!!! I förrgår sprang jag mina första 2,5 km på löpband och igår sprang jag 2,5 km utomhus. Det trodde jag nog aldrig att jag skulle göra...nu var det inte så kallt igår men ändå :-) har anmält mig till tjejmilen som går av stapeln den 7/9 i Stockholm. Det ska bli super kul att fara dit jag förhoppningsvis orkar jag springa hela vägen. Ha en skön Söndagkväll!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0