Fredag hela veckan...

Inge mer kräks sen igår vid lunch....kan det vara så att vi klarar oss??!! Ester åt en stor tallrik gröt till frukost och hon är pigg som en mört :-) vi har hunnit avverka Backyardigans på Netflix, stökat på här hemma, lagat lunch och ätit upp den. Nu roar sig Ester med att riva ut alla leksaker och klä ut sig :-) själv satte jag mig i soffan och risken finns att jag blir kvar här ;-p har en ruggig träningsvärk i låren!! Stor trollen är på skolan men de slutar tidigt idag så jag funderar på om de ska få baka lite när de kommer hem. Hoppas nu verkligen att ingen mer blir sjuk!!! Har några träningspass inbokade i helgen så jag önskar helst att jag slipper magsjuka...:-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0