God morgon

Ligger fortfarande i sängen och funderar :-) Känner mig otroligt nöjd med gårdagen och tvivlar inte på att Söndagen kommer att bli lika bra! Ska  stiga upp och äta frukost, sen åker vi till Jenny, Kalle, Gry och Noa för lite lunch och fmhäng ;-) ska mysa lite med deras små valpar. Sen blir det kalas i Kusmark där bästa kusinerna fyller år. Eller det är Tintin som har kalas men vi var sjuka när Miranda fyllde år så vi får fira henne också! Miranda är förresten med i tvserien Skrotarna som sänds kl 19.15 på onsdagarna i Barnkanalen. Hon är super duktig så missa inte att kolla in serien!! Sen ikväll är det combat dags. Är taggad för träning :-D träningsveckan blir lite spretig. Danne åker bort imorgon och kommer hem på onsdag. Jag ska även jobba helg. Men hur som blir det combat på tisdag, coreball på onsdag, box torsdag och combat söndag. Kanske ett styrkepass på fredag så jag får in rutinen på det. Boxen är en riktig chansning då jag har en armbåge som jäklas med mig. GSG så får det bli ;-p nä upp och kicka igång dagen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0