God morgon alla fina

Här skiner solen och jag sitter och sippar lite kaffe :-D Albin tog en lång sovmorgon så han verkar vara pigg och glad, hoppas det fortsätter så! Ester är såklart också hemma med oss och hon är sitt vanliga galna jag ;-p Idag går vi till Åsa på lunch och ikväll blir det träning. Är fortfarande lika peppad inför varje träningspass trots att jag tränat hårt och mycket. Tycker att det är kul när man märker resultat, har inte haft huvudvärk sen jag började träna och ni som känner mig vet att jag brukar ha ont i huvudet jämt!!! Ryggen känns mycket bättre och jag känner mig starkare och har mycket mer ork. Om 2 veckor börjar nya utmaningar i träningen och det ska bli spännande och se hur jag klarar det ;-D Det känns extra kul att få träna med en god vän också! Vi kan peppa varandra och jag är övertygad om att vi kan få bättre resultat då! Nä nu kickar vi igång den här soliga dagen :-D ha en underbar Måndag!!!❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

💜

2013-02-25 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0