Hello!!

Sitter i soffan och försöker tagga för nattjobb...går väl sådär ;-p idag blev det en träningsfri kväll. Danne har skidkurs och när han kommer hem åker jag och jobbar. Så imorse tog jag en promenad i det ljuvliga vädret :-) åt jag en god lunch hos Maria och sen promenerade jag hem igen och hämtade Ester. Storbarnen gick hem själva.
Vet inte hur ni fungerar men jag blir automatiskt lite nyttigare när jag börjar träna. Jag försöker skippa småätandet, äter mer frukt och grönsaker. Dricker mycket mer vatten än förut. :-D springer på toaletten hundra gånger mer än i vanliga fall...jag säger inte att det är lätt att skippa småätandet och särskilt när jag jobbar natt är det svårt! I vanliga fall äter jag gärna godis när jag jobbar natt. Jag småäter för att hålla mig vaken. Men i natt är det kyckling och fetaostsallad, frukt och för att lyxa till det en cola light ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0