Torsdags bestyr.

Idag hade vi tid på vc för Olivia. Hon var super duktig och mycket riktigt så behöver hon Kåvepenin hon med :-( läkaren kollade i mitt öra också och det såg inte så bra ut. Jag har sista dagen med kåvepenin idag så vi bestämde att vi skulle avvakta i två dagar och se om jag får mindre ont. Det känns verkligen helt sjukt att det här aldrig tar slut!!! Jag hör fortfarande nästan inget på örat och det susar och piper fortfarande. Jag är konstant yr också. Hur som så passade jag och tjejerna på att äta hamburgare när jag ändå skulle till stan för att hämta ut Olivias medicin. Det var riktigt gott ;-) sen har vi slappat med en film tills det var dags för mellis. Då kom Åsa och kidsen förbi och fikade med oss. Nu förbereds middagen för fullt. Idag blir det lax och ugnsrostade rotsaker. Kanske en räkröra till också :-) ha en skön kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0