Hello

Dagen mittemellan nattjobb är det idag. Har passat på att göra lite ärenden på stan nu på fm. Köp presenter till vårt födelsedagsbarn. På fredag blir Olivia 9 år. ❤ Kan inte fatta att hon blivit så stor. Tiden springer iväg....
köpte även en yogamatta och nya byxor och en topp från Stadium. Köpte med mig sallad från Max och åt hemma hos Emma, sen hämtade jag lilltrollet på dagis. Har dolat på här hemma under em, lagat kalkongryta till middag och kört Prins Bus till innebandyträning. Nu försöker jag peppa mig själv för combat. Är fortfarande helt magiskt trött efter alla jobbnätter och vaka av och vaka på :-( Mår verkligen Inge bra av det här schemat!!! Sen får jag lite lätt ångest över att jag ska jobba natt imorgon igen...! Nä nu måste jag rycka upp mig! Ha en skön kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0