Träningsuppehåll :-(

Ett ofrivilligt träningsuppehåll blir det. Både för att vila magen och försöka bli kvitt förkylningen. Känns konstigt måste jag säga...har inte varit utan träningen i mer än en dag sen jag började träna ;-p Tog en promenad på ca 7 km ikväll och det var riktigt skönt. Magen känns bättre och jag har bestämt mig för att köra crossfitträningen trots allt. Den börjar ju på Måndag och tills dess vilar jag nog. Hoppas hoppas det kommer att gå vägen!!! Nu blir det ryggläge och nattinatti. Har en LÅNG dag med jobbarkompisarna imorgon. Här kommer en bild på en ny gochoklad som passar perfekt till kaffet ❤


Kommentarer
Postat av: anette

All choklad passar till kaffe. å utan kaffe också om nöden kräver ;-)

2013-03-07 @ 12:29:35
URL: http://monkeymama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0