Illa jag mår illa....

Precis som graviditeten med Ester mår jag illa.
Vissa dagar värre än andra såklart men ingen dag är helt bra.
Försöker äta trots att jag ofta får svälja både en och två gånger vid varje tugga.
Är ju ofantligt hungrig och det suger i magen hela tiden.
Är också otroligt trött.
Sover minst en timme mitt på dagen och skulle nog kunna sova ännu mer men det är inte så enkelt då alla kids och lilla vovven är hemma 😉 vilar dock vid ett flertal gånger under dagen.
Sover länge på morgonen också.
Har turen att Danne stiger upp varje morgon så jag kan sova till 08.30-09.00.
Just nu kan jag inte tänka mig hur det skulle vara att jobba och må så här...
Förstår att jag var hemma och sjukskriven när jag väntade Ester.
Men men det är lite mindre än två veckor kvar tills jag börjar jobba och det kan ju hända att jag börjar må bättre innan dess! 
Jag och minsta trollet en morgon💕
💕
Har sjukt stor mage redan 😳



Kommentarer
Postat av: lena

Vilken vecka är dui?

Svar: I vecka 12.
cupcake.blogg.se

2014-08-06 @ 01:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0