Första December

Barnen var taggade!
Mamman tjatade om frukost innan den stora öppningen 😉
Sen äntligen var det då dags..
Två av tre kalendrar öppnades. 



Kalendern som jag har gjort till barnen får de öppna ikväll då Danne också är hemma. 😊

Idag har jag tid hos en läkare hos BM. 
Sen ska jag lämna nå kläder i Bergsbyn. 
Har även sålt nå leksaker som ska hämtas idag. 
Satt på golvet i Esters rum igår och rensade bort en massa grejer som tösen aldrig använder. 
Jisses vad grejer hon har!
Mycket har hon fått av Olivia men det finns liksom inget som jag känner att vi borde köpa till henne i julklapp 😁
Ja vi får väl de hur det blir... Brukar ju inte kunna låta bli att köpa en massa grejer ändå 😉
Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0