Måndag

Vi inledde morgonen med frukost framför tvn. 
Riktigt mysigt ❤️
Vi vill alla se julkalendern och Danne åker bort ikväll tills på Onsdag så det vart perfekt att se den nu på morgonen. 
Danne var ju som sagt hemma så han körde barnen till skolan så de slapp stressa. 

Ester är feberfri idag men hon är såklart hemma med mig eftersom hon hade feber igår. 
Hon har fortfarande ont i halsen men hon har kunnat äta iaf 😊
Efter lunch gick vi en kort promenad till "lillskogen" där vi plockade enris till en krans och även granris som vi tog in och satt i en vas. 



Stickigt och eländigt är det att handskas med enris. 😁
Tog på mig Dannes arbetshandskar och satte mig på garagegolvet och band kransen. Fixar inte att stå så det var det bästa jag kunde göra. 😜
 
Nu blir det den dagliga powernapen. 
Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0