Löpning.

Idag vars det dags....
Dags för en löptur.
Vi har så mycket att göra så kvällsgymmandet har fått ta en paus. 
Saknar det men kan verkligen inte åka varje kväll då Danne måste jobba på i badrummet så kidsen blir liksom min del i renoverandet😉 
Förra sommaren sprang jag en hel del men i vår har jag inte riktigt kommit igång med löpningen på samma sätt. 
Det är så ofantligt tungt varje gång och det längsta jag har sprungit i år är 7 km. 
Förra året sprang jag 1 mil och jag hoppas kunna göra det igen. 
Skulle säkert kunna det om jag verkligen bestämde mig men just nu går det tungt. 
Sen är det ju kanske inte det bästa man gör när man grundar med hamburgare och pommes till lunch 😉
Löparbild från förra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0