Men vad händer....

Skulle var ledig idag.
En massa grejer var planerade till ikväll.
Men av en slump ringer jobbet hit och ska fråga om jag kan följa med en patient på några ärenden ikväll.
Men jag jobbar inte ikväll var mitt svar.
Men jo si det gör jag visst.
Enligt schemat som finns på jobbet. Enligt mitt schema här hemma är jag ledig....
Så i paniken ringer jag till snälla mamma som egentligen borde vila då hon gjort illa knät och är sjukskriven men hon kunde komma hit en stund.
Tur att kidsen är stora och relativt självgående! 
Danne kommer ju hem vid 17 så det blir inte så länge hon måste vara här.
Har snabb gjort iordning middag för ikväll också. Brukar vanligtvis inte göra mat då jag jobbar kväll. Men då Danne inte förberett ngt tänkte jag att det är ju det minsta jag kan göra.
Vi får väl se hur mycket Danne hinner av allt annat som skulle göras ikväll. 

Ha en fortsatt bra Måndag 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0