Helgen


Så fantastiskt skönt vi har haft i helgen. 
I Fredags åkte vi och badade. 
Jag simmade och det var riktigt skönt att vara tyngdlös i vattnet. 
Sen åt vi chips och såg på film med barnen. 
På lördag fm vilade jag och efter lunch kom mamma hit och var med barnen medan jag och Danne åkte en sväng på stan. 
Danne skulle köpa en ny kostym och lite finkläder. 
(Det är tydligen klädkod på nya jobbet😉) 
Det var skönt att gå på stan en stund men jag satt och vilade så fort jag kunde.  
Sen följde Albin och Ester med mamma hem och Olivia skulle på ett övernattningskalas så vi blev barnfria 😉
Vi bestämde oss för att gå på AllStars och äta. 
Riktigt god mat och bra service! 
Riktigt spicy😋
Älskar pommes 😉
Smördegsinbakat äpple. Mumma!!😋
LördagsKvällens mamma. 

Efter middagen åkte vi hem och såg en film. 
En alldeles underbart kväll för två trötta småbarnsföräldrar som väldigt sällan har barnvakt 💕

Idag hämtade vi hem barnen tidigt på morgonen. 
Albin skulle ha innebandymatch mitt på dagen i Skelleftehamn. 
Killarna kämpade på super bra. Blir så imponerad av dem! 
Det förlorade tyvärr men Albin var inte nere för det 😉
Danne fick hjälpa till att träna då en tränare var borta. 

Väl hemma la jag mig och sov i soffan. 
Kände mig helt slut och fogarna värkte. 
Sen firade vi pappan med paket och kladdkakemuffins med dumle i😊 

Em gammal bild på pappan och Zoe. 💕
En sommarbild 💕

Nu sover barnen och vi ska titta på en film. 
Ha det bäst ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0