Onsdag

Idag har jag och Ester hĂ€ngt hemma hela dagen. 💕
Vi sov lĂ€nge...eller jag sov lĂ€nge medan hon tittade pĂ„ morgonbolli i vĂ„r sĂ€ng. 
Sen stökade jag pĂ„, stĂ€dade bort och fixade med tvĂ€tten. Ester pysslade pĂ„ i sitt rum. Hon har fĂ„tt en massa pyssel av Olivia sĂ„ hon producerar en massa just nu 😉
Vi Ă„t uppstekt pannkaka till lunch sen ville Ester se en ny film hon hade hittat pĂ„ Netflix. 
Det blev perfekt för mig för dĂ„ kunde jag sova en stund till. (Ja jag Ă€r jĂ€kligt trött) 
Efter min powernap tĂ€nkte jag att vi mĂ„ste ta oss ut en stund. 
Drog pĂ„ mig gravidbĂ€ltet och klĂ€dde oss varmt. 
Sen gick vi en promenad med Zoe till skolan. 
Det kĂ€nns som Ă„rets bedrift dĂ„ kĂ€nslan i kroppen Ă€r att jag kommer att gĂ„ mitt i tu. 😁 
Men det gick faktiskt bra medan vi gick men nu pĂ„ kvĂ€llskvisten kĂ€nns det inte lika bra. 
Ska till BM imorgon sĂ„ fĂ„r vi se vad hon sĂ€ger. Ska lĂ€mna urinprov och ta lite andra prover imorgon. 
Och lyssna pĂ„ hjĂ€rtljuden ska jag sĂ„klart ocksĂ„ göra. 💕 
Ester ska följa med för första gĂ„ngen. 

Hade lovat Ester att baka muffins sĂ„ efter middagen gjorde vi citron och lakritsmuffins. 
Det blir mums till kvĂ€llsfika ikvĂ€ll 😋

AnvĂ€nde mig av ett vanligt muffins recept. 
Men tillsatte rivet citronskal och lite citronsaft och lakritspulver. 

Nu myser vi framför bolli med tĂ€nda ljus och snart ska vi provsmaka Esters muffins. 
❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0