Overall och beräknat BF

Äntligen kom den!
Bebisoverallen 😊
Den var ännu finare än jag tänkt mig!

Svårt att få med färgen på bild. 
Den är grå/blå typ. 
Kan inte fatta att en liten människa ska rymmas i den och att den förmodligen kommer att vara för stor från början. 


Det är bara 13 veckor nu till beräknat BF. 
Det är ju jätte snart....
December går alltid så fort!
Vi blir lediga tillsammans länge runt jul och nyårs. 
Hoppas ha ork och inte så ont så jag orkar hitta på ngt roligt med familjen då. 
Sen smäller det bara till så är det februari 😍
Jag och Zoe myser alltid i soffan efter lunch. 
Liten är galen i magen och slår kullerbyttor. 
(Det känns så iaf? 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0