Prioritering

Ngt som jag försöker bli bättre på är att prioritera. 
Nu när kroppen är SÅ risig så måste jag verkligen göra det. 

Den här helgen tex...
Vi var bortbjudna på två olika event med mat och underhållning. 
Igår kväll var det en fest som skulle hållas på Gamla Maskinhuset inte så långt bort från oss. 
Och ikväll har Boliden 90års fest med julbord på Scandic. 
Först tänkte vi gå på båda festerna men jag insåg snabbt att det skulle jag aldrig orka. 
Plus att Danne kom hem från Stockholm och var riktigt förkyld och trött.  
Så vi skippade festen igår. Trist men samtidigt mysigt att få vara hemma med kidsen också. 
Vi hade turen att vi fick hemlevererad pizza och den åt vi i vardagsrummet samtidigt som vi såg Harry Potter. 
Vilken lyx! TACK för den fina gesten😊
Idag kommer jag bara att ta det lugnt. Vila benen och fogarna så att de håller för festen ikväll. 
Längtar att få äta julbord!
Danne kan ju äta flera julbord varje december via jobbet, men jag äter aldrig julbord förens det är julafton. 

Ha en skön Lördag mina vänner 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0