Tisdag

Idag har jag jobbat på fm. 
Danne fick vara hemma med Ester då hon hade lite feber igår kväll. 
Kom hem vid 12 tiden och fick lunchen serverad. 
(Det kan jag vänja mig vid😉)
Sen sov jag en stund på soffan medan Ester såg på en film. 
Danne skulle iväg på nått möte i stan. 
Sen droppade skolbarnen in och middagen skulle lagas. 
Det brukar bli en lite tidigare middag på Tisdagar eftersom Albin har innebandyträning kl 17. 
Vill gärna att han ska ät en stund i förväg när han ska träna. 

Kvällen spenderades med goda vänner. 
Te, mackor och brieost 😋

Hade hoppats att barnen skulle sova då jag kom hem...
Men de ville tydligen inte barnen!
De är så vana att jag alltid är hemma nu på kvällarna och vanans makt är stor. 
Men nu har lugnet lagt sig och jag ska slösurfa lite och sen gå isäng. 
Ny dag med nya utmaningar imorgon. 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0