Umgänge

Gårdagen bjöd på en massa umgänge 😊
Jag kände mig rätt så pigg men fogarna bråkade som tusan. 
Det sköna är att jag lättare kan hantera  bekymren hemma. 
Jag sitter eller ligger väldigt mycket. 

Till lunch kom Lill och Milo hit. 
Vi åt en super god fiskgryta med saffran 😋

Sen var det dags för mellis och då kom Kicki och Elsa hit. 
Bjöd på kladdkaksmuffins och jag drack faktiskt kaffe 😉

Sen åt jag och barnen middag och efteråt hade både Olivia och Albin kompisar. 
Och hör och häpna...de gick ut i mörkret och kylan och körde mörkerkurragömma!!! Jag och Ester mös i soffan och såg på Bolibompa ❤️

När barnen gått i säng blev det en mysig tjejkväll med Anette och Åsa. 
Emma jobbade så hon kunde inte haka på. 
Vi fikade och surrade och tiden sprang iväg. 
Det har verkligen varit en trevlig dag!
Tack all inblandade för att ni finns 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0