Utflykt

Hundvakt var fixat. 
Så det var bara att bege sig mot dagens utflyktsmål Umeå. 
Vi skulle ta två flugor i en smäll...
Både shoppa och hälsa på Dannes syster Emily. 😊
Vi har verkligen haft en toppen dag!
Det gick bra att köra dit. 
Vi mötte upp Emily och Christoffer på MC för lite lunch. 
Älskar MC😋
Sen blev det lite shopping och dagen avslutades hemma hos Emily där hon bjöd på en underbart god middag! 
Ester pussades med pappa i soffan ❤️
Vi softade i soffan innan middagen ❤️
En underbart god pasta med räkor😋
Som Emily bjöd oss på. 

Handla mest på favorit butiken Lagerhaus. 
Julklappspapper, underlägg, köksprylar och julgransgrejer. 
Åh äntligen kan jag bara säga....
Två st tavlor som jag suktat efter länge!


Vi kom hem vid 20 tiden och jag åkte iväg för att hämta Zoe. 
Emma ville inte låta henne åka så jag antar att hon betett sig bra 😉
Ett stort TACK för att ni kunde ha vår lilla råtta😘
Nu ska vi lägga oss i soffan och dö en smula! 
Dagen har som sagt varit fantastisk men det tycker inte min onda kropp!😁
Ha det gott! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon får mer än gärna va här jämt 😉 kram 😘

Svar: 😘
cupcake.blogg.se

2014-11-22 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0