Vila

Jag har jobbat mellan 7-12 idag. 
Kom hem och sov ca 1 timme. 
Hämtade hem Albin och Ester, sen kom Olivia hem. 
Åt mellis med barnen och gick sen upp till Olivia för att hjälpa henne rensa lite på rummet. 
Hon är en pysslare av rang😉
Hon ritar och gör små serier, flera papper varje dag. 
Men hon var faktist duktig idag! 
Hon rensade bort massor. 
Man rymmer ju inte hur mycket som helst...

Hur som helst så åt vi middag och  sen somnade jag på soffan igen 😳
Är så otroligt trött!!!
Har fått ännu mer bekymmer med fogarna och svanken. 
Har ett gravidbälte som jag använt idag och det hjälper lite grann men samtidigt så får jag nästan ondare bak i ryggen. 
Tänker att det är därför jag är så trött också. 
Det är tungt att gå omkring och ha ont. 

Nä ska barnen lägga sig. 
Ha det gott!

Zoe vilar också 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0