Lördag

Det är så skönt med ledig helg! ❤️
Att få äta frukost tillsammans och sen dola på hemma. 
Ester har inte lika hög feber idag, hoppas det håller i sig! 
Hon var uppe och byggde med storlego efter frukosten. 
Igår låg hon i soffan hela dagen så det är stort att hon orkar leka en stund 

Körde Albin till ett kalas på Leos lekland. 
Passade på att kolla soffor på Mio innan jag åkte hem. 
Vår soffa är underbart skön men den börjar bli för liten. 😁
Så jakten på en ny soffa har börjat... Det finns verkligen massor med fina soffor. Det vore trevligt om man var miljonär också 😉 
Men ett doftljus fick följa med hem iaf. 
Nu ligger jag i soffan för min sedvanliga vila. 
Men det är inte enkelt att vila då Danne håller på att byta balkongdörr i vardagsrummet. 
Det är tur att vi kan elda i kaminen annars hade jag frusit ihjäl. 
Ha en fortsatt skön lördag 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0