Onsdag mitt i veckan.

Nu har jag jobbat två pass.
Det har varit lugnt på jobbet och det har varit jätte skönt!
Men efter ca tre timmar är jag helt slut trots att vi har haft det lugnt...
Blir super trött och det känns som att jag skulle kunna somna där jag står. Har fortfarande problem med att gå. Det strålar från svanken ner mot ena skinkan så jag kan inte ta ut steget. Haltar fram liksom 😁
Det var otroligt skönt att få komma hem vid lunch och lägga sig och sova i två timmar innan Ester skulle hämtas.

Sen gick vi ner till grannen Linn och Ester och Albin lekte med grannbarnen 😊
Vi drack te och surrade.


Gjorde världens godaste fiskgryta/soppa med saffran till middag.
Barnen var kanske inte överförtjusta men de åt rätt bra ändå. 
Ingredienser:
Lax
Torsk
Morot
Potatis
Färska champinjoner
Färsk chili
Paprika
Gul lök
Purjolök
Vitlök
Saffran, salt, svartpeppar, fiskbuljong
Vitt vin, vatten, matlagningsgrädde
 
Nu ligger jag i soffan med TNS i hopp om att den ska hjälp mot smärtan jag har.
Hoppas ni får en bra kväll ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0