50%

Nu till veckan som kommer ska jag pröva jobba halvtid igen.
Hoppas verkligen kroppen håller ihop!
Är vi tillräckligt med personal och patienter som inte är helt uppåt taket stökiga så kan det kanske gå...
Det är verkligen otroligt viktigt att man har möjlighet att ta rast och få en paus!
Jag tycker inte om känslan av att jag är helt själv "på golvet".
Brukar inte bryr mig om det annars men just nu när magen växer och jag är risig i kroppen känns det inte ok!
Om ngn stökar på ska jag inte gå in i ngt, jag ska alltså gå därifrån. Det är inte det lättaste när vi är lite personal...det känns som att man lämnar jobbarkompisarna i sticket.
Det som är bra med halvtid är att jag kan åka hem och vila innan jag ska hämta Ester på dagis.
Som sagt vore det skönt att kunna jobba lite, tiden går så mycket fortare då!

En gammal bild från i somras 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0