A long time ago...

Kan inte skylla på tidsbrist...kanske möjligen på att tiden går åt till att sova!
Men det haglar inte tätt med blogginlägg 😉

Livet och dagarna snurrar på som vanligt.
Har varit helt sjukskriven i två veckor snart och sen ska jag pröva jobba halvtid.
Hoppas att det ska funka med halvtid.
Började om att jobba som vanligt efter semestern  men kände att jag var helt död och började må ännu sämre när jag jobbade.
Nu mår jag mest illa på fm men jag är fortfarande kopiöst trött.
Försökte komma igång med träningen men som sagt jag mår för illa och är för trött för att det ska funka.
Om jag får välja så ligger jag mest i soffan på kvällarna och sover gärna när kidsen ser Bolibompa.

Zoe förövrigt är nog världens snällaste valp!
Hon är otroligt lugn och lyhörd/lättlärd.
Hon ligger gärna i soffan med mig på dagarna och myser 💕
Vi ska påbörja en valpkurs nästa vecka och det ska bli spännande att se hur det kommer att gå.

Stor Barnen går skola alla dagar och Ester dagis (eller förskola som det heter) vissa dagar. 
Det har dragits igång med en massa olika kvällsaktiviteter och det skjutsas hit och dit.

Danne jobbar och står i. Han har rest lite ändå men det drar väl igång med lite mer resor nu framöver.

Nä nu måste jag börja med middagen.
Så på återseende 
💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0