Status uppdatering

Var till Hälsocentralen i Hamn igår igen.
Blir ju bara sämre och sämre i min jäkla förkylning. 😔
Sov max tre timmar på hela natten. Grät som ett barn när Danne frågade hur jag mådde. 
Det slutade med att han var hemma och lämnade barnen och körde mig till Hamn❤️
Halsen river, snoret rinner, jag är slemmig i halsen och det jag snyter är grönt och äckligt. 😷
Fick väl kanske inte SÅ mycket hjälp men de skrev ut Rinexin och nasonex mot bihålorproblem. 
Hade lite förhöjd sänka men inget alarmerande tyckte läkaren. 
Så igår påbörjade jag den behandlingen. 
Tog det lugnt och låg mest och vilade. 

Vid 21 tiden började jag få massor med sammandragningar. Det höll i sig ganska stadigt till kl 03 men då klingade det av. 
Så man han lugnt säga att jag inte sovit ngt i natt heller.
Sen kan vi ju toppa det med att jag fått en ögoninflammation på vänster öga 😁
Jag tror att min kropp stänger av nu!!!
Hur mycket jäkla elände ska man ha på en gång. 
Om bebisen kommer nu kommer den lille att bli sjuk av mig. 
Måste försöka bli frisk men HUR???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0